Forældresamtaler

Vi afholder løbende forældresamtaler - På denne side kan du læse om vores tilbud

3 måneders samtale

Efter ca. 3 måneder bliver du inviteret til en samtale i Regnbuen med dit barns primære og sekundære pædagog. Her taler vi om de første måneder for dit barn i vuggestuen eller børnehaven, dvs. om dit barns trivsel.

Den årlige forældresamtale

I marts/april måned vil du blive inviteret til en samtale om dit barn. Her vil dit barns primære og sekundære pædagog deltage. Samtalen vil omhandle dit barns udvikling og trivsel.

Overflytningssamtale mellem vuggestue og børnehave

Når dit barn skal flytte til børnehaven enten i Regnbuen eller en anden institution har vi en samtale med dig, dit barns primære pædagog og dit barns nye primære pædagog. Vi taler her om, hvordan dit barn er, om der er specielle ting der er vigtige for dit barn og dig, som den nye primære pædagog skal vide om.

Ekstra samtaler

Vi er altid til rådighed for ekstra samtaler. Du er meget velkommen til at få yderlige samtaler med os, hvis du har brug for det  – og ingen problemstillinger er for små til at tale med dig om det. Vores fælles mål er at sikre dit barn det bedste både her hos os og hjemme. Hvis vi finder det nødvendigt, kan vi også bede dig om en samtale